Termeni si conditii

Introducere
Alimentele de pe site-ul pizzadoppio.ro sunt produse și livrate de către restaurantul nostru prin intermediul societăților noastre: Pizza Doppio Craiova de pe Str. Aristizza Romanescu nr 7C, in incinta la Aliss Shopping City, program 10.00-23.00– SC RXR JUNIOR SRL.
“Tu” înseamnă persoana care folosește site-ul Web pentru a comanda produsele furnizate de Restaurant, în conformitate cu acești Termeni de pe site.
Citiți cu atenție acești termeni și condiții înainte de a comanda, deoarece se vor aplica oricăror comenzi pe care le plasați.
 
Prin utilizarea și / sau vizitarea oricărui site sau a unei aplicații operate de Restaurant, sunteți de acord cu acești Termeni și condiții (“Termenii de utilizare”). Dacă nu sunteți de acord cu niciunul dintre acești termeni, atunci vă rugăm să nu utilizați site-urile web.
Restaurantul își rezervă dreptul, din când în când, cu sau fără a vă anunța, să schimbe acești Termeni de utilizare într-un mod unic și absolut discret. Versiunea cea mai recentă a acestor Termeni de utilizare poate fi revizuită accesând link-ul “Termeni de utilizare” situat în partea de jos a site-ului. Versiunea cea mai recentă a Termenilor de utilizare va înlocui toate versiunile anterioare. A utiliza site-ul web după schimbările făcute, înseamnă că sunteți de acord cu asemenea schimbări.


Negarea și limitarea răspunderii
Sunteți de acord că utilizarea site-ului va fi pe riscul dvs. În cea mai mare măsură permisă de lege, Restaurantul, ofițerii, directorii, angajații și agenții acestuia declină toate garanțiile, exprese sau implicite, în legătură cu site-ul și cu utilizarea acestuia. Restaurantul nu oferă garanții sau reprezentări cu privire la exactitatea sau caracterul complet al conținutului acestui site sau al conținutului oricăror site-uri web legate de site și nu își asumă nici-o datorie sau răspundere pentru niciunul dintre acestea:
I. erori, greșeli sau inexactități ale conținutului;
II. vătămări corporale sau pagube materiale, de orice natură, rezultate din accesarea și utilizarea site-ului nostru;
III. orice acces neautorizat la serverele noastre securizate și / sau orice alte informații personale și / sau informații financiare stocate pe acestea;
IV. orice întrerupere sau încetare a transmiterii către sau de pe site-ul (urile) nostru;
V. orice dificultăți, viruși, cai troieni sau altele asemenea care pot fi transmise către sau prin intermediul site-ului nostru de către orice parte/ sau (V) orice erori sau omisiuni în orice conținut sau pentru orice pierdere sau deteriorare de orice fel ca urmare a utilizării oricăror conținuturi postate, trimise prin e-mail, transmise sau puse la dispoziție în alt mod prin intermediul site-ului web.
Restaurantul nu justifică, aprobă, garantează sau își asumă răspunderea pentru orice produs sau serviciu anunțat sau oferit de către o parte prin intermediul Website-ului sau al oricărui site hyperlink sau prezentat în orice banner sau altă publicitate, iar Restaurantul nu va fi parte la sau în orice fel să fie responsabil pentru monitorizarea oricărei tranzacții între dvs. și furnizorii de produse sau servicii terțe. Ca și în cazul achiziționării unui produs sau a unui serviciu prin orice mediu sau în orice împrejurare, ar trebui să utilizați cea mai bună judecată și să fiți atenți atunci când este cazul.
Sunteți de acord să apărați, să asigurați și să păstrați inofensiv Restaurantul, companiile sale mamă, ofițerii afiliați, directorii, angajații și agenții, din partea și împotriva oricăror revendicări, daune, obligații, pierderi, datorii, costuri sau datorii și cheltuieli (incluzând dar a nu se limita la ordinele avocaților), care rezultă din:
I. utilizarea și accesul la site-urile Web;
II. încălcarea oricărui termen al acestor Termeni de utilizare;
III. încălcarea dreptului terților, inclusiv, fără limitare, drepturi de autor, proprietate sau drept de confidențialitate; sau (IV) orice afirmație conform căreia unul dintre drepturile dvs. de utilizator a cauzat daune unei părți. Această obligație de apărare și de despăgubire va supraviețui acestor Termeni de utilizare și utilizării de către dvs. a site-urilor Web.


Proprietate intelectuală
Puteți stoca, imprima și afișa conținutul furnizat exclusiv pentru uz personal. Nu aveți dreptul să publicați, să manipulați, să distribuiți sau să reproduceți în alt mod, în orice format, conținutul sau copiile conținutului furnizat sau care apare pe acest site și nici să utilizați astfel de conținut în legătură cu orice afacere sau întreprindere comercială. Toate drepturile de autor, mărcile comerciale și alte drepturi de proprietate intelectuală pe site și conținutul său (inclusiv, fără limitare, designul site-ului, textul, grafica, logo-urile, pictogramele, imaginile și toate software-urile, bazele de date și codul sursă conectat la site) sunt deținute sau licențiate pentru noi sau pentru Restaurant.


Plasarea comenzii
După ce ne trimiteți o comandă, vă vom trimite o confirmare prin e-mail cu detalii despre comandă. De asemenea, vă vom contacta telefonic pentru confrimare. În cazul în care observați că orice informație despre confirmarea comenzii nu este cea așteptată, puteți să ne contactați sau să anulați imediat comanda. Pentru detalii despre cum să anulați o comandă, vă rugăm să consultați Anularea de mai jos.
Asigurați-vă că adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care îl furnizați este corect și căsuța dvs. poștală este în stare bună de funcționare, deoarece toată corespondența privind comanda dvs. este trimisă la această adresă.
Informațiile personale incorecte pot duce la probleme sau la întârzieri în livrare, prin urmare, asigurați-vă că ați introdus adresa corectă, adresa de e-mail și numărul de telefon de contact atunci când comandați.
Ne rezervăm dreptul de a refuza serviciul fără notificare în cazurile în care Serviciul de Livrare, la sosirea adresei respective, nu este în măsură să finalizeze transferul Bunurilor din cauza circumstanțelor pentru care Clientul este responsabil (Clientul nu răspunde la telefon timp de 10 minute sau nu răspunde la sonerie etc.).
În termen de 5 minute de la primirea Bunurilor, clientul poate verifica dacă articolele primite și cantitățile lor corespund conținutului comenzii Clientului și dacă oricare din Bunurile livrate prezintă defecte vizibile.


Plată
Prețurile produselor sunt specificate pe site.
Acceptăm următoarele forme de plată:
– Cash
– Carduri de credit / de debit: Visa și Mastercard sunt acceptate;

Primirea și realizarea comenzilor

1. Condiția pentru folosirea serviciilor Portalului Online este de a se familiariza cu Regulamentul dat și acceptarea acestuia.
2. Cumpărătorul care depune o comandă este obligat să furnizeze datele sale adevărate și complete care sunt cerute de Sistemul Informatic și este conștient că depune Comanda cu obligația de a achita.
3. Restaurantul Partener își rezervă dreptul de a confirma primirea Comenzii și corectitudinii datelor prin telefon sau la adresa de e-mail. În cazul lipsei contactului cu Cumpărătorul, datelor incomplete sau suspiciunii că datele nu sunt adevărate, aparțin unor persoane terțe sau că promoția folosită nu-i aparține Cumpărătorului, Restaurantul Partener are dreptul să anuleze Comanda precizând motivul.
4. Dacă Cumpărătorul a depus Comanda folosind o promoție, reducere sau alte preferințe la care nu avea drept, atunci este obligat să plătească prețul întreg. Restaurantul Partener are dreptul de a verifica competențele Cumpărătorului de a cumpăra produsul și serviciile în condiții preferențiale în timpul realizării comenzii.

5. Livrarea comenzii se va face cu ajutorul personalului restaurantului (livratori). Timpul de livrare poate varia intre 45-90 minute.

Informații suplimentare legate de Comenzile depuse prin internet

1. Contractul dintre Cumpărător și Restaurantul Partener este încheiat doar atunci când Restaurantul Partener va confirma Cumpărătorului că a primit Comanda pentru a fi realizată, precizând timpul livrării sau ridicării Comenzii.
2. Restaurantul Partener are dreptul de a anula Comanda în cazurile: unui accident sau unei restricții tehnice sau organizațională la Restaurantul Partener, care împiedică realizarea Comenzii sau lipsei fondurilor sau produselor corespunzătoare pentru a realiza Comanda, pe care Restaurantul Partener nu le-a putut anticipa în ciuda tuturor eforturilor.
3. Restaurantul Partener se obligă să afișeze imediat pe pagina de internet cu domeniul pizzadoppio.ro o informație care să atenționeze despre restricții sau lipsa posibilității de a realiza Comanda.
4. Restaurantul Partener confirmă primirea Comenzii pentru realizare afișând Cumpărătorului informația corespunzătoare pe ecranul dispozitivului de pe care Cumpărătorul a realizat Comanda. În plus, Cumpărătorul va primi un un e-mail. Realizarea uneia dintre acțiunile enumerate de către Restaurantul Partener este echivalent cu confirmarea primirii comenzii Cumpărătorului pentru realizare.
5. Timpul dat realizării Comenzii trebuie să fie considerat ca fiind cel planificat, iar depășirea lui până la 80% nu este considerată ca și încălcare a realizării Comenzii și nu constituie un motiv pentru o plângere.

Modalitățile de plată

1. Cumpărătorul care depune Comanda alege una dintre modalitățile de plată disponibile.
2. Cumpărătorul poate achita cash în cazul realizării comenzii cu ridicare personală sau prin livrare de către Restaurantul Partener.
3. În cazul realizării plății prin internet (cu cardul sau prin transfer bancar rapid) Restaurantul Partener va primi comanda pentru realizare doar atunci când Administratorul paginii de internet va confirma obținerea plății. Documentul care confirmă efectuarea plății pe contul Cumpărătorului nu este suficient.
4. În cazul în care Restaurantul Partener anulează Comanda (cu cardul sau prin transfer bancar rapid), Administratorul la cererea Restaurantului Partener va realiza returnarea plății realizate cu ajutorul Sistemului de plăți online. Returnarea plății de către Administrator poate fi realizată nu mai târziu decât în termen de 72 h de la ziua primirii Administratorului informației despre nerealizarea comenzii. Ca și dată a realizării returnării se consideră data depunerii ordinei de rambursare a sumei datorate de către Administrator la Operatorul Plății.
5. În cazul depunerii comenzii de către Client cu plata cash pentru returnare și reclamații este responsabil Restaurantul Partener. În acest caz, Administratorul nu va fi responsabil pentru realizarea returnării de către Restaurantul Partener.
6. Administratorul și Operatorul Sistemului de Plată nu își asumă răspunderea pentru întârzierile în transferarea plății sau răspunsurilor de autorizare provocate de motive care au apărut după depunerea dispoziției de plată a Clientului, precum și pentru nerealizarea sau întârzierea transferului sumei cuvenite sau verificării datelor, în special cele provocate de introducerea datelor greșite sau incomplete de către Client, care nu permit realizarea tranzacției, precum și pentru întârzierile din alte motive independente de Administrator sau de Operatorul Sistemului de Plăți.
7. La cererea Cumpărătorului, Restaurantul Partener poate elibera o factură TVA a vânzării în termen prevăzut prin lege.
8. În caz de întrebări sau neclarități, Cumpărătorul trebuie să contacteze Restaurantul Partener cu ajutorul telefonului sau a poștei electronice, care sunt valabile pe pagina de internet pizzadoppio.ro

Dreptul de a anulare al contractului de către Cumpărător

1. Înainte de realizarea serviciilor de către Restaurantul Partener, Cumpărătorul poate anula contractul fără să prezinte un motiv, însă această competență poate fi exercitată până la momentul în care Restaurantul Partener începe să realizeze comanda.
2. Pentru a putea exercita dreptul de anulare a contractului, Cumpărătorul este obligat să informeze Restaurantul Partener pe calea unei declarații concrete prin concatc telefonic cu Partenerul nu mai târziu decât 5 minute de la confirmarea primirii Comenzii pentru realizare. După acest moment, comanda nu mai poate fi anulată sau schimbată, cu excepția cazului în care Partenerul își dă acordul.
3. Dacă Cumpărătorul a realizat plata prin internet, suma va fi returnată de către Administrator în curs de 14 zile lucrătoare. 72 h de la momentul primirii de la Restaurantul Partener a cererii de returnare.

Reclamații

1. În cazul constatării unei greșeli în Comanda livrată, Cumpărătorul va informa Restaurantul Partener imediat despre situația dată prin telefon sau e-mail.
2. Reclamația Cumpărătorului va fi analizată în până la 14 zile lucrătoare de la primirea informației despre aceasta. Cumpărătorul va fi informat despre rezultatul reclamației pe cale electronică.
3. Răspunsul la reclamație este trimit doar la adresa de e-mail introdusă în contul Clientului în cauză, sau la adresa introdusă în reclamație.

Legislația și jurisdicția
Acești termeni și condiții vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile României. Fiecare parte este de acord în mod irevocabil să se supună jurisdicției neexclusive a instanțelor din Anglia cu privire la orice revendicare sau problemă care decurge din sau în legătură cu acești termeni și condiții.

Contactează-ne
Dacă aveți întrebări despre produsele sau serviciile Pizza Doppio, este recomandat să ne contactați:
Adresa: Str: Aristizza Romanescu nr 7C, in incinta la Aliss Shopping City, Craiova
Telefon: (0744) 211 850 sau (0768) 999 823

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI POLITICA COOKIE
Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi
Termenii acestei Politici de confidențialitate și Politica de Cookie se aplică tuturor utilizatorilor site-ului nostru.
Acest site web este deținut și operat de SC RXR JUNIOR SRL.
 
Pizza Doppio se angajează să vă protejeze confidențialitatea ca o afacere independentă și este responsabilă de funcționarea propriilor.
Ce informații personale colectăm de la utilizatorii noștri?
Informațiile personale înseamnă informații care, singure sau în combinație cu alte informații, permit identificarea unei persoane.
Vom colecta informații personale despre dvs. pe care le oferiți în mod voluntar:
* adresa dvs. completă de livrare, inclusiv orașul, codul poștal, numerele de telefon, astfel încât să vă putem contacta și să livrăm orice comandă;
* informațiile pe care ni le furnizați, care raportează o problemă cu oricare dintre site-urile web și orice alte detalii solicitate de dvs. pentru a ne ajuta să rezolvăm astfel de probleme;
* adresă, numărul de telefon, adresa de e-mail, detaliile comenzii, preferințele dvs. de marketing, sunt stocate pentru scopuri legitime de afaceri, de exemplu, pentru a vă asigura că obțineți informațiile pe care le doriți de la noi în modul dorit; să vă informăm despre noi, produse și servicii și să vă trimitem comunicări de marketing și oferte pentru a le utiliza în magazine sau pe site-ul nostru. De asemenea, vă putem trimite sondaje pentru a ne ajuta să îmbunătățim modul în care vă deservim;
* utilizarea de către dvs. a site-ului și a informațiilor despre dvs. din orice mesaje pe care le postați pe site sau când ne contactați sau ne oferiți feedback, inclusiv prin e-mail, telefon orice alte informații pe care ni le-ați putea oferi voluntar.
Nu salvăm informațiile de plată, cum ar fi informațiile despre cardul de credit sau de debit.
De asemenea, colectăm informații tehnice despre:
* Servicii Metadate. Atunci când un utilizator autorizat interacționează cu serviciile, se generează metadate care oferă un context suplimentar privind modul în care funcționează utilizatorii autorizați. De exemplu, controlorul de date înregistrează detaliile comenzii și informațiile de conectare pentru a sprijini clientul în eventualitatea unor probleme.
* Datele din jurnal. Ca și în cazul majorității site-urilor web și al serviciilor tehnologice livrate pe Internet, serverele noastre colectează automat informații atunci când accesați sau utilizați site-urile Web sau serviciile noastre și sunt înregistrate în fișierele jurnal. Aceste date din jurnal pot include adresa IP (Internet Protocol), adresa paginii web vizitate înainte și după utilizarea Website-ului sau a serviciilor, tipul și setările browser-ului, data și ora la care au fost utilizate serviciile, informații despre configurația și plugin-urile browser-ului, preferințele de limbă și datele cookie. De asemenea, datele din jurnal pot include funcții pe care le utilizați pe site-urile Web sau Servicii, orice actualizări și achiziții prin intermediul site-urilor sau serviciilor noastre.
* Informații despre dispozitiv. Controlorul de date colectează informații despre dispozitivele care accesează serviciile, inclusiv tipul de dispozitiv, sistemul de operare utilizat, setările dispozitivului, codurile de aplicație, identificatorii de dispozitiv unic și datele de impact. Dacă colectăm unele sau toate aceste “Alte informații”, depinde adesea de tipul de dispozitiv utilizat și de setările acestuia.
Cum folosim informațiile pe care le colectăm?
Controlorul de date va prelucra numai datele colectate despre utilizator dacă există un motiv pentru a face acest lucru și dacă acest motiv este permis de legislația privind protecția datelor.
Controlorul de date va avea o bază legală pentru prelucrarea informațiilor utilizatorului.
Dacă trebuie să procesăm informațiile dvs. pentru a vă furniza serviciul pe care l-ați solicitat sau pentru a încheia un contract, îl vom folosi în următoarele scopuri:
* pentru a ne permite să vă oferim acces la părțile relevante ale site-ului;
* pentru vânzarea bunurilor pe care le-ați solicitat;
* pentru a vă cu privire la serviciile noastre, în cazul în care acest lucru este necesar, cum ar fi rezolvarea problemelor pe care le-ați putea avea cu comanda dvs. de a răspunde și / sau de a vă ocupa de solicitarea sau cererea dvs.;
* să efectueze verificări asupra detaliilor pe care ni le furnizați, după caz, pentru a vă ajuta cu programele de prevenire a fraudei.
De asemenea, procesăm datele dvs. în cazul în care avem un motiv justificat pentru acest lucru:
* data viitoare când utilizați serviciul nostru online de comandă, vă vom solicita informațiile din baza noastră de date pentru a vă face mai rapidă și mai ușoară procesarea comenzii dvs. să vă administrăm contul de site-uri web, dacă v-ați înregistrat la noi;
* pentru a ne îmbunătăți produsele și serviciile, inclusiv prin studiul clienților;
* să administrăm site-ul web pentru păstrarea înregistrărilor interne, dezvoltarea afacerilor și cercetarea (inclusiv anonimizarea informațiilor dvs. personale pentru viitoarea analiza statistică).
* să respecte obligațiile legale, de reglementare și alte bune guvernări (inclusiv în legătură cu o hotărâre judecătorească, o anchetă guvernamentală sau când legea cere altceva);
* urmărim preferințele alimentare și opțiunile restaurantului și analizăm aceste informații pentru a vă trimite anunțuri speciale, oferte și anunțuri referitoare la alimente și restaurant care par să corespundă preferințelor dvs.;
* vă contactăm cu privire la nivelul dvs. de satisfacție cu produsele și serviciile noastre, să verificăm comenzile incomplete, să remediem problemele sau întârzierile cu privire la comanda dvs. sau să vă comunicăm tranzacțiile efectuate de noi către dvs.
* pentru a agrega informații despre modul în care este utilizat serviciul nostru online de comandă (fără o identificare specifică pentru un anumit utilizator) pentru a putea îmbunătăți serviciile noastre și a le face mai receptive la preferințele clienților noștri;
* pentru a trimite din când în când un e-mail non-promoțional tuturor utilizatorilor înregistrați ai serviciului nostru online de comandă, în scopul colectării și dispersării datelor pentru a oferi servicii mai bune clienților noștri. Cu excepția furnizării informațiilor suplimentare necesare pentru a finaliza o tranzacție inițiată de un utilizator înregistrat, utilizatorii înregistrați nu vor fi obligați să reia sau să răspundă la întrebări în e-mailul non-promoțional menționat. E-mailul non-promoțional poate include, dar nu se limitează la studii, notificări de întreținere, actualizări de sistem și confirmări sau alte notificări în legătură cu finalizarea unei tranzacții inițiate de un utilizator înregistrat;
* pentru a vă arăta restaurante care se află în zona dvs. sau pentru a ne asigura că vedeți publicitatea cea mai relevantă pentru dvs., pe baza unor caracteristici determinate de noi.
Când avem consimțământul dvs., vom analiza, de asemenea, datele despre utilizarea serviciilor dvs. din datele dvs. de locație pentru a crea profiluri referitoare la dvs. și pentru dvs. Acest lucru înseamnă că putem face anumite presupuneri despre ceea ce vă interesează și de a folosi acest lucru, de exemplu, pentru a vă trimite mai multe comunicări de marketing personalizate, pentru a vă prezenta restaurante pe care le considerăm preferate sau pentru a vă informa despre oferte speciale sau produsele despre care credem că vă interesează. Această activitate este denumită profilare. Aveți anumite drepturi în legătură cu acest tip de procesare. În orice moment ne puteți informa prin intermediul contactelor pentru a vă retrage consimțământul.
De asemenea, putem procesa informațiile dvs. personale pentru a respecta orice obligație legală sau cerință de reglementare la care suntem supuși.
Cât timp îmi veți păstra datele?
Vom păstra informațiile dvs. atâta timp cât este necesar pentru a ne îndeplini scopurile stabilite mai sus. În orice moment, puteți să ne întrebați prin contacte să ștergem toate informațiile dvs. personale.
Cum stocăm informațiile pe care le colectăm?
Utilizăm servere specializate, cu spatiu de stocare achizitionat de al funizori autorizati, pentru a stoca informațiile pe care ni le furnizați și pentru informațiile pe care le colectăm în mod electronic. Accesul la aceste servere de computere este controlat de firewall-uri și gateway-uri de securitate. Nu vă transferăm informațiile personale în afara Spațiului Economic European.
Puteți controla care informații despre dvs. sunt folosite?
De asemenea, puteți limita direct comunicările noastre, vă rugăm să ne anunțați prin intermediul contactelor noastre.
Puteți accesa informațiile dvs.?
La solicitarea dvs., vă vom oferi acces la noutăți și informațiile dvs. unice legate de contul dvs. din contactele pe care le menținem în legătură cu dvs. În solicitarea dvs., vă rugăm să ne furnizați prin intermediul contactelor informațiile dvs. actuale de contact specifice, astfel încât să putem verifica cu precizie înregistrările noastre.
Cum sunt protejate informațiile mele?
Informațiile dvs. sunt protejate prin parolă. Pentru a păstra această protecție, vă avertizăm să nu furnizați parola nimănui. Nu oferiți parola nimănui. Vă recomandăm să vă închideți fereastra browser-ului atunci când sesiunea dvs. este finalizată, dacă împărțiți computerul cu alte persoane. Deconectarea vă va proteja informațiile dacă împărțiți computerul cu altcineva sau dacă folosiți un computer într-un loc public, cum ar fi o bibliotecă.
Cu cine împărtășește controlorul de date informațiile mele?
Din când în când pentru a realiza unele dintre lucrurile pe care le-am prezentat mai sus, este posibil ca controlorul de date să vă împărtășească informațiile dvs. personale pe care le colectează cu alte părți alese cu atenție. Acestea pot include:
* Furnizori de plăți (inclusiv furnizori de plăți online și furnizori de detectare a fraudei): în scopul furnizării de servicii către noi, de exemplu atunci când procesează informații, precum plățile prin carduri de credit, pentru a oferii servicii de asistență sau efectuarea controalelor de fraudă.
* Furnizori de servicii IT (inclusiv furnizori cloud): în scopul stocării și analizei datelor;
* Restaurantul Pizza Doppio: pot să-ți îndeplinească comanda, să rezolve problemele sau să-și îmbunătățească serviciile;
* Mijloace de livrare: pentru a vă putea livra comanda;
* Parteneri de asistență pentru clienți: cine ne va ajuta să rezolvăm problemele pe care le aveți cu serviciile noastre;
* Parteneri de marketing și publicitate: pentru a ne asigura că vedeți publicitatea care este mai relevantă pentru dvs. și pentru a vă trimite prin e-mail promoții în numele nostru.
* Agenții: care ne ajută să respectăm obligațiile legale, de reglementare sau să efectuăm verificări de fond în scopul procesării plăților sau al oricăror cereri făcute de dvs. (cum ar fi agențiile de referință pentru credite, agențiile de compensare a cărților de credit și agențiile de prevenire și detectare a fraudei);
* Analiști de date și companii de cercetare: care ne ajută să  dăm o perspectivă asupra modului în care vă putem servi mai bine pe dvs. și pe toți clienții noștri și le putem cere acestor companii să vă contacteze direct pentru opiniile dvs. cu privire la produsele și serviciile noastre.
 
În toate cazurile, încheiem acorduri scrise cu astfel de companii terțe care le obligă să aplice măsuri de protecție pentru a vă proteja informațiile personale. Informațiile dvs. personale vor fi puse la dispoziție în scopurile menționate mai sus (sau vă vor fi notificate din când în când în alt mod) pe baza “necesității de a ști” și numai pentru personalul corporativ responsabil, care trebuie să cunoască în mod corespunzător aceste detalii pentru a efectua funcțiile noastre. Nu li se permite să utilizeze informațiile dvs. în scopuri proprii.
Confidențialitatea copiilor
Avem mare grijă să protejăm intimitatea tuturor clienților noștri și suntem deosebit de atenți în legătură cu orice comunicare cu copiii. Este important pentru noi ca copiii să se poată bucura de site-urile și aplicațiile noastre în mod responsabil. Vom cere ca utilizatorii care doresc să trimită informațiile personale să aibă vârsta de 18 ani sau mai mult sau ca minorii să obțină permisiunea părinților sau a tutorilor legali înainte de a trimite astfel de informații.
Încurajăm părinții să monitorizeze în mod regulat și să supravegheze activitățile online ale copiilor, de exemplu, prin adoptarea unor instrumente de control parental. Dacă sunteți părinte și aveți îngrijorări cu privire la colectarea sau folosirea informațiilor personale ale copilului dvs., vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact.
Comandarea online, înregistrarea clienților pentru comenzi online și paginile de feedback ale clienților de pe site-ul Web sunt direcționate spre și concepute pentru a fi utilizate de persoane cu vârsta de cel puțin 18 ani. Nu stabilim și nu păstrăm înregistrări pentru niciun copil despre care știm că este sub 18 ani. Nu solicităm sau colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la copii sub vârsta de 18 ani. Dacă descoperim că am primit informații de identificare personală de la o persoană care indică faptul că este sau despre care altfel avem motive să credem că este la vârsta de 16 ani, vom șterge aceste informații din sistemele noastre.
Drepturile tale
Dvs., persoana vizată, aveți următoarele drepturi. Dacă doriți să exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact.
Dreptul de acces. Aveți dreptul să obțineți accesul la informațiile dvs. (dacă îl procesăm).
Dreptul la rectificare. Aveți dreptul să corectați informațiile dvs. dacă acestea sunt inexacte sau incomplete.
Dreptul de ștergere. Acesta este, de asemenea, cunoscut ca “dreptul de a fi uitat” și, în termeni simpli, vă permite să solicitați ștergerea sau eliminarea anumitor informații pe care le deținem despre dumneavoastră.
Dreptul de a restricționa procesarea. Aveți drepturi de a “bloca” sau de a “reprima” utilizarea în continuare a informațiilor dvs.
Dreptul la portabilitatea datelor. Aveți dreptul să obțineți informațiile dvs. personale într-un format accesibil și transferabil, astfel încât să îl puteți reutiliza în scopuri proprii pentru diferiți furnizori de servicii. Acesta nu este un drept general și există excepții.
Dreptul de a retrage consimțământul. Dacă v-ați dat consimțământul dvs. cu privire la orice acțiune cu privire la informațiile dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. Retragerea consimțământului nu va face însă ilegal utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs. în timp ce consimțământul a fost evident.
Dreptul de a se opune prelucrării. Aveți dreptul să vă opuneți anumitor tipuri de procesare, inclusiv prelucrarea pentru marketing direct și profilare.

Contactează-ne
Vrem să vă bucurați de utilizarea site-ului pizzadoppio.ro Vă rugăm să ne contactați cu orice întrebări sau comentarii.
Puteți să renunțați oricând la mesaje prin accesarea contului dvs. online sau prin contactarea noastră. În toate problemele menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați.


Politica Cookie
Cookie-urile noastre nu pot recupera alte date de pe unitatea de hard disk sau de a transmite virusuri pe computer. Dacă doar navigați pe site-ul nostru web, un modul cookie identifică browserul și codul dvs. de utilizator (și nu identitatea dvs.). Dacă plasați comenzi la noi, folosim cookie-uri pentru a vă ajuta să stocați preferințele dvs. și să înregistrăm alte informații despre sesiune (o “sesiune” este o singură vizită de către dvs. pe site-ul nostru).
Utilizăm cookie-urile în următoarele scopuri:
* să analizeze activitatea utilizatorilor pentru a îmbunătăți site-ul web;
* pentru a obține informații despre modul de îmbunătățire a funcționalității și a experienței utilizatorilor pe site;
* pentru a colecta anumite informații despre utilizatori, cum ar fi tipul de browser, server-ul, preferințele de limbă și setările de țară, pentru a stoca preferințele utilizatorilor pe site-ul nostru, pentru a face experiența utilizatorului mai consistentă și mai convenabilă;
* folosim cookie-uri de la parteneri , cum ar fi Google și Facebook, în scopuri de marketing.
* Aceste cookie-uri ne permit să afișăm materialul promoțional al controlorului de date pe alte site-uri pe care le accesați pe Internet. Astfel de furnizori parteneri utilizează module cookie pentru a difuza anunțuri pe baza vizitelor primite de la utilizatori la site-ul nostru pentru  a limita anumite tipuri de atacuri cibernetice;
* pentru a vă asigura că utilizatorii primesc o experiență consistentă în timpul utilizării în timp ce efectuăm testări A / B asupra anumitor aspecte ale site-ului nostru pentru a îmbunătăți ofertele de produse;
* pentru a îmbunătăți performanța și fiabilitatea site-ului nostru.
 
Cookie-urile noastre nu pot recupera alte date de pe unitatea de hard disk sau de a transmite virusuri pe computer. Dacă doar navigați pe site-ul nostru web, un modul cookie identifică browser-ul și codul dvs. de utilizator (și nu identitatea dvs.). Dacă plasați comenzi la noi, folosim cookie-uri pentru a vă ajuta să stocați preferințele dvs.